شروع عشق ما


دفتر خاطرات منو عشقم

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح

ما تو چت با هم اشنا شدیم من بهت میگفتم داداشی خیلی دوست داشتم واقعا 1 شبب گفتی بهم دوست دارم  اون شب هم شوک شده بودم هم خوشحال بودم اینو گفتی و میخواستی واسه همیشه از چت بری اما من نذاشتم بلاخره بعده 1 ماه شرایط جور شد فکر کنم 25 یا 26 شهریور بود 1 بار دیگه ازم خواستی و منم قبول کردم گفتم دوست دارم و داشتم و ازون لحظه همه زندگیم شدی شدی نفسم این جوری بود که عشق ما شروع شد امیدوارم که هیچ موقه هم تموم نشه عاششششششششششششقتم نفسم



نظرات شما عزیزان:

سهیلا
ساعت17:10---26 شهريور 1393
لایککککککککککککککککککککککککککک پاسختون با فاطمه خانم خیلی خوب بود .
میدونی اینجا ادم نمیتونه تصمیم بگیره از یه طرف وقتی خیلی خوب فکر میکنی میبینی اره بعضی از رابطه ها که توی چت شروع شده پایانی نداشتن جز پشیمونی ولی یه وقتایی باید این عشق رو ثابت کرد مهم نیست کجا باهم اشنا شدیم مهم اینه که همو باور کنیم و عشقمون پاک باشه
امیدوارم در کنار هم خوشبخت باشید
راستی من لینکتون میکنم خوشحال میشم لینکم کنید
پاسخ:merccccccccccccc azize dlm are golam mnm alan milinkamet aji


Mهی بابا
ساعت11:17---13 خرداد 1393

یک عمر قفس بست مسیر نفسم را

حالا که دری هست مرا بال و پری نیست

حالا که مقدر شده آرام بگیرم

سیلاب مرا برده و از من اثری نیست

بگذار که درها همگی بسته بمانند

وقتی که نگاهی نگران پشت دری نیست


doorsa
ساعت22:52---2 خرداد 1393


عالی عزیزم تبادل لینک میکنی ؟؟؟






پاسخ:mrccccc chera ke na


morteza
ساعت20:47---20 ارديبهشت 1393
عالیه .. اوکی
پاسخ:mrccccc


فاطمه
ساعت9:47---20 ارديبهشت 1393
د اخه ابجي من!

ببخشيد كه دخالت ميكنم!

ولي به نظرتو عشقي كه از چت شروع شده باشه به كجا ميخواد برسه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:ما به یه جایی میرسونیمش


فاطمه
ساعت11:56---17 ارديبهشت 1393
اين عشق ها سرانجامي نداره....

ناراحت ميشين..اينو خوب ميدونم....ولي يه روزي به حرف من ميرسين...روزي كه خيلي ديره...
پاسخ:نه ناراحت نشدم هرکسی نظری داره ما تصمیم داریم به همه این اشتباهو ثابت کنیم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ... ادامـ ه حرفـامـ ...
♥ 17 / 2 / 1393برچسب:, ساعت 11:38 AM بـ ه قـلمـ asheghe difune


طراح : صـ♥ـدفــ